اجرای برنامه‌های متنوع ترافیکی در هفته فرهنگی قزوین 

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین از برپایی نمایشگاه فرهنگ ترافیک با محوریت سازمان ترافیک و با مشارکت سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی خبر داد.

 

عرشیان معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته فرهنگی قزوین نمایشگاه فرهنگ ترافیک از ششم آبان به مدت ۵ روز در محوطه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین (پارک هشت بهشت) برگزار می‌گردد. 

عرشیان افرود: آموزش شهروندی با موضوع اصول ترافیک با هدف آشنایی دانش‌آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در قالب تئاتر آموزشی، آموزش استفاده از حمل و نقل عمومی تاکسی و اتوبوس در بالا بردن آگاهی و کاهش ترافیک تنها بخشی از برنامه‌های نمایشگاه فرهنگ ترافیک حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک در هفته فرهنگی قزوین است. 

عرشیان با بیان اینکه آموزش فرهنگ ترافیک موجب ایمنی و ضامن سلامتی می‌شود، افزود: دانش آموزان با علائم ترافیکی، قوانین عبور و مرور و استفاده صحیح از پل‌های هوایی و رعایت حق تقدم عابرین در عبور از خیابان‌ها آشنا می‌شوند.

این مسئول گفت: اختصاص اتوبوس گردشگری برای دانش آموزان مدارس سطح شهر قزوین، و خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی جهت جا به جایی شهروندان و دانش آموزان از مدارس به مقصد نمایشگاه از دیگر برنامه‌های معاونت حمل و نقل ترافیک در هفته فرهنگی قزوین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار